ساخت نرم افزارهای پرتابل بوسیله نرم افزار Cameyo

 How to Make Portable Software With Cameyo


دانلود با حجم : 8MB


در ابتدا نرم افزار کامیو را از لینک زیربا حجم 8MB دانلود کنید :


http://s4.picofile.com/file/7808517197/Cameyo_V_1_0.rar.html


این نرم افزار بر روی ویندوزهای Windows 8 / 7 / Vista / XP SP2. 32-bit or 64-bit قابل اجرا ست و پرتابل است .



قبل از اجرای برنامه , تمامی برنامه های باز را ببندید و در صورت امکان آنتی ویروس رایانه را نیز غیر فعال کنید .



با دوبار کلیک بر روی آیکون برنامه نرم افزار را اجرا می کنیم و بر روی قسمت Studio کلیک کرده و Capture app locally را انتخاب می کنیم :






بعد از کلیک بر روی Capture app locally پنجره زیر ظاهر می شود و نرم افزار شروع به جستجو و کپی برداری از درایو اصلی رایانه که ویندوز در آنجا نصب است  را می کند , این مرحله چندین دقیقه با توجه به حجم درایو ویندوز طول می کشد :





سپس آنقدر صبر میکنیم تا پنجره زیر ظاهر شود :





در این حالت بدون اینکه برنامه را ببندیم اقدام به نصب نرم افزاری که قصد پرتابل کردنش را داریم , می کنیم و اگر نرم افزار احتیاج به کرک کردن و وارد نمودن شماره سریال دارد , اینکار را نیز انجام می دهیم ( بعضی از نرم افزارها در آخرین مرحله نصب احتیاج به ریست کردن رایانه را دارند ) پس رایانه را ریست می کنیم . خواهید دید که بعد از ریست برنامه Cameyo بصورت خودکار اجرا می شود . در اینجا من نرم افزار Foxit.Reader را انتخاب کرده ام .





نرم افزار نصب شده را اجرا میکنیم و مطمئن می شویم که برنامه بخوبی کار می کند :






در مرحله بعد بر روی Install done کلیک می کنیم :







سپس آنقدر صبر می کنیم تا پنجره زیر ظاهر شود :







حال اگر به قسمت My Documents\Cameyo apps  بروید و این پوشه را باز کنید ... خواهید دید که نرم افزار پرتابل ما در این پوشه ساخته شده است .



خوبی این نرم افزار در این است که شما می توانید یک یا چند برنامه را با هم پرتابل کنید و بصورت یک پک درآورید ... در این صورت با دوبار کلیک بر روی آیکون نرم افزار پرتابل شده ... اول یک پنجره ظاهر می شود و از شما سوال می کند که مایل به اجرای کدام برنامه هستید . من دو نرم افزار Opera و Yahoo messenger را با هم ادغام کردم ...  به عکس زیر توجه کنید :







در آخر این نکته را متذکر می شوم که بهترین زمان برای استفاده از این برنامه زمانیست که شما تازه ویندوز نصب کرده اید و هنوز هیچ برنامه ای نصب نشده است . چون در این زمان حجم نرم افزار پرتابل به مراتب کمتر است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد